لوازم آرایشی رولوشن تلاش و هدف خود را در این جهت قرار داده تا به مجموعه متنوعی از مشتریان، خدمات بدهد. در صنعتی که هنجارهای زیبایی مدام به چالش کشیده میشود، محصولات آرایشی رولوشن تلاش میکند تا قوانین را بشکند و اتفاقات جدیدی را رقم بزند.
در سال ۲۰۱۴، تنوع، همچنان مفهومی دور از ذهن در نظر گرفته میشد. فراگیر بودن در دستور کار برندها نبود. در این میان، برند لوازم آرایشی رولوشن بود که با مفهومی تازه در حوزه زیبایی ظهور کرد- مفهومی که در آن صحبت از به چالش کشیدن استانداردهای موجود و در عین حال دموکراتیک ساختن صنعتی که نقشی بسیار کلیدی در تعریف جامعه بازی میکرد، بود.
تاریخچه مختصر برند لوازم آرایشی رولوشن
ایده محصولات آرایشی برند رولوشن در سال ۲۰۱۳ پشت میز آشپزخانه آدام مینتو شکل گرفت. پیوستن به ارتش به همراه دوست کارآفرین و تولید کننده محصولات آرایشیاش، تام السورث باعث شد تا بتواند به سرعت برند مورد نظرش را شکل دهد. نخستین خردهفروشی که محصولات آرایشی رولوشن را به فروش گذاشت، ۶ ماه بعد از این آشنایی بود. هدف این دو مؤسس این بود که کیفیت محصولات آرایشی را به گونهای افزایش دهند که در دسترس همگان باشد. سریعترین دستاورد آنها به این شکل است که به طور هفتگی توانستند تولید محصولات داشته باشند و همچنین به سرعت با نوآوریهای مختلف در تولید محصولاتشان توانستند آنها را به فروش برسانند. همچنین قیمت لوازم آرایشی رولوشن به گونهای بود که افراد جذب شوند و بخواهند آن را تهیه کنند.
توسعه و پیشرفت برند
از همان روز اول، تعهد برند رولوشن به در برگیری همه اموری که در این صنعت وجود دارد –از ایجاد بازخورد مصرفکننده تا توسعه محصولات، تا تشویق کارمندان، طرفداران و همچنین تولیدکنندگان محتوا در کلیه برندها را در دستور کار خود قرار داده بود.
- معرفی دیگر برندهای لوازم آرایشی: محصولات آرایشی آناستازیا
آرایش، امری بسیار مهم است. بدون توجه به سن، جنسیت، قومیت یا نژاد. کمپینی توسط این برند آرایشی به راه افتاده تحت عنوان #OpenMinds که فراخوانی است توسط برند لوازم آرایشی رولوشن برای همه کسانی که عاشق تنوع هستند و نواقص خود را در آغوش میگیرند و همچنین به خودشان احترام میگذارند. از نگاه این برند، ذهن روشن، ابزاری است قدرتمند و زیبا برای اینکه قادر باشیم هم بدیهیات و هم اتفاقات ناآشنا را در آغوش بگیریم.
نقل قول مؤسس برند لوازم آرایشی رولوشن
“۵ سال پیش، رولوشن تنها ایدهای بود برای یک شرکت در حوزه لوازم آرایشی. کسب و کاری که به مصرف کنندگانش اهمیت میدهد و محصولاتی باورنکردنی را از روی بازخورد آنها تولید میکند. اکنون به یک برند جهانی تبدیل شدهایم که هنوز همان کیفیت و ارزشها را حفظ کرده است. باور ما بر این است که همه باید به لوازم آرایشی باکیفیت دسترسی داشته باشند. همه کسانی که خواهان آن هستند. شعار ما این است که همه اشکال زیبایی لیاقت جشن گرفتن است.”
قیمت لوازم آرایشی رولوشن
قیمت این محصول تا حد زیادی بستگی به آن دارد که شما دسترسی به نوع باکیفیت آن داشته باشید یا فروشندهای مشغول به فروش رساندن نوع جعلی و تقلبی آن به شما است. به همین دلیل و همچنین برای اطمینان از این که خرید مطمئنی داشته باشید، بهتر است برای خرید محصولات آرایشی رولوشن سراغ فروشندگانی بروید از اعتبار و سابقه آنها مطمئن هستید.